  • Data: 2004-01-15 20:07:58
    Temat: DG i etat a 19% liniowy
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pracuje na etacie i jednocześnie wkrótce rozpoczynam DG.
    Po lekturze przepisów, komentarzy i postów kaształtuje mi sie taki obraz, z
    którego wynika, ze popwinienem wybrac podatek liniowy.

    1. Rozliczenie roczne przy takiej kombinacji skladam oddzielnie dla etatu i
    dla DG
    2. Kwota wolna bedzie mi przysługiwać z tytułu rozliczenia etatu
    3. Innych odliczeń nie przewiduje, jakkolwiek nie wiem, czy nie trafi sie
    mała ulga budowlana, ale ta bedzie mogła odliczyć zona.

    Co zyskuję?
    1. Dochody z etatu (ok. 25 tys. pod odliczeniu składek ZUS ) i z DG (trudno
    ocenic ich poziom) nie skumuluja mi się, czyli ewentualnie unikne stawki 30%

    Czy ktos zauważa w tym jakis bład w rozumowaniu/pojmowaniu przepisów? Bedę
    wdzięczny za analize powyzszego ;-)

    Fires