  • 21. Data: 2010-10-23 18:28:54
    Temat: Re: DG a prywatny samochód
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał wrote:

    > szkoda mi trochę tych odsetek bo to z kredytu we frankach i uzbierało
    > się tego prawie 10 tys PLN

    Skoro tak dużo masz odsetek, to może wartość samochodu jest stosownie
    duża i i tak całości nie zamortyzujesz i niepotrzebnie się martwisz?

  • 22. Data: 2010-10-23 18:56:15
    Od: Rafał <r...@b...pl>

    > Skoro tak dużo masz odsetek, to może wartość samochodu jest stosownie
    > duża i i tak całości nie zamortyzujesz i niepotrzebnie się martwisz?

    Wartość samochodu to 60 tys brutto a odsetki to wynik spłacania kredytu
    przez 2,5 roku i tego że zacząłem spłacać przy franku po 2 zł a teraz
    jest po 3 zł

  • 23. Data: 2010-10-23 19:22:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Rafał wrote:

    > Wartość samochodu to 60 tys brutto a odsetki to wynik spłacania
    > kredytu przez 2,5 roku i tego że zacząłem spłacać przy franku po 2 zł
    > a teraz jest po 3 zł

    Jak się zarabia we frankach, to tak nie boli, ale i tak do 20tys eur
    z odestkami chyba nie dojedziesz :-)

  • 24. Data: 2010-10-23 19:26:03
    Od: Rafał <r...@b...pl>

    > Jak się zarabia we frankach, to tak nie boli, ale i tak do 20tys eur
    > z odestkami chyba nie dojedziesz :-)

    Chyba mi tak źle nie życzysz :)