  • Data: 2006-11-29 16:26:15
    Temat: DG a prawa autorskie
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1) Czy ktos ma dostep do Gazety Prawnej i moze mi podac tekst tego artykulu?

    "Opodatkowanie i ujecie w ksiegach praw majatkowych autorskich i licencji"

    Link do niego jest tu:
    http://www.infor.pl/isp/index.html?serwis_isp=inforr
    adzi&kategoria=1

    Bede bardzo wdzieczna.

    2) Publicystyka internetowa. Zaczynam miec watpliwosci, jakiej to podlega
    PKD? Czy sa jest "agencje informacyjne", czy "dzialalnosc literacka i
    tworcza gdzie indziej nie sklasyfikowana"? Szukalam sama, ale nie
    dogrzebalam sie niczego, co by mnie przekonalo do ktorejs z wersji. Czy ktos
    z Was mial z czym stakim do czynienia?

    Dzieki!

    --
    Pisz na Berdyczów