  • 1. Data: 2005-12-07 16:43:27
    Temat: DG a koszty mieszkania?
    Od: darek <c...@s...pl>

    Witam!

    Pytanie to przewijalo sie juz na grupie pewnie nie raz, ale chcialbym
    sie upewnic, dlatego prosze o odpowiedz. Jesli zglosze czesc mojego
    mieszkania jako miejsce wykonywanie dzialalnosc to co moge pozniej
    odliczac jako koszt prowadzenia tej dzialalnosci(jednym slowem czy mi
    sie to oplaca?). Z UM otrzymalem informacje ze musze to zglosic
    jesli mam oddzielne pomieszczenie(np.: pokoj), ktory sluzy tylko i
    wylacznie do prowadzenia dzialalnosci, jesli jest to pokoj dzienny
    to nie musze tego zglaszac, ale tez nie moge odliczac kosztow.
    Czy jesli zalicze 9m2 z 70m2 to co bede mogl sobie zaliczyc do kosztow
    prowadzenia dzialalnosci, czy np. bede mogl wrzucic w koszty:
    - jakas czesc czynszu? jesli tak to jaka?
    - jakas czesc oplaty za ogrzewanie, prad, wode? jesli tak to jaka?
    - srodki czystosci?
    W domu mam lacze internetowe, ktore chcialbym wrzucic w koszty(jest
    niezbednie do prowadzonej DG), czy chociazby z tego wzgledu powinienem
    to zglosic?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Darek

  • 2. Data: 2005-12-07 18:34:23
    Temat: Re: DG a koszty mieszkania?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Dec 2005, darek wrote:

    > W domu mam lacze internetowe, ktore chcialbym wrzucic w koszty(jest
    > niezbednie do prowadzonej DG)

    ...to owo łącze bym "przeniósł na firmę", czyli zmienił
    umowę podając siebie "w ramach DG" (czyli z firmą).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)