  • 1. Data: 2005-12-07 11:54:54
    Temat: wysylanie faktur droga e-mail / stan faktyczny
    Od: Tmi <d...@v...pl>

    Witam,

    Zgodnie z orzeczeniem sądu z Łodzi (nie pamietam dokladnie) nie wolno
    wysylac faktur droga email.

    Jednak:
    1/ nie trzeba tez faktur podpisywac.
    2/ nie trzeba tez faktur wysylac listem poleconym
    3/ firmy nie maja obowiazku prowadzic dziennika korespondecji

    Załóżmy sytuację: firma X wystawia fakturę Y, wysyla ja emailem, firma Y
    sobie drukuje wstawia do archiwum, placi. Przchodzi US - sprwadza,
    grzebie, wącha i niucha - i... ?

    Jak myslicie - trzeba te faktury wysylac poczta czy mozna emailem? :)

    Tmi

  • 2. Data: 2005-12-07 11:59:48
    Temat: Re: wysylanie faktur droga e-mail / stan faktyczny
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Tmi wrote:

> [...]
    > grzebie, wącha i niucha - i... ?
    >
    > Jak myslicie - trzeba te faktury wysylac poczta czy mozna emailem? :)

    Poczytaj w archiwum tej grupy to co pisał Gotfryd Smolik na temat
    zlecania wydruku i dostarczania faktur