  • Data: 2010-04-24 05:20:51
    Temat: Czym grozi podpisanie korekty?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    właśnie jedna z zabrskich wywoływalni zdjęć przesłała mi stos korekt
    faktur twierdząc, że są na nich złe waty, ale przy płaceniu zapłaciłem
    dobrze, więc to tylko formalność. W zamian za odesłanie podpisanych
    korekt (twierdzą, że prawo zmusza do tego, żeby dostali podpisaną[1])
    dają mi zniżki. Tylko, że ja nigdy żadnych faktur nie brałem bo to
    ,,cywilne'' zamówienia. Pewnie je sobie generowali sami w systemie i
    temu problem, ale ja nie mam oryginałów i nie jestem pewien czy tak
    faktycznie było.

    Czy mogę tak podpisać na pałę i potwierdzić coś, czego nie jestem
    pewien? W wywoływalni pracuje strasznie nadęta i głupia prukwa i
    szczerze mówiąc im nie ufam. Jakby nie parcie żony na zdjęcia, to bym w
    życiu u nich nic nie zamawiał. No i się boję, że mnie wkręcają w coś. Ja
    podpiszę, a okaże się, że podpisałem coś, co jest nieprawdą albo coś co
    mnie finansowo w coś wkręca.

    [1] jak to z tymi korektami jest? Czy to nie było tak, że wystarczy
    wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru? Bo w sumie takie liczenie na
    łaskę, że ja podpiszę, a nie wrzucę do kosza, to mało sensowne jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek