eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy zwolnienie z VAT miało by zastosowanie w tej sytuacji? › Czy zwolnienie z VAT miało by zastosowanie w tej sytuacji?
  • Data: 2009-02-06 16:04:25
    Temat: Czy zwolnienie z VAT miało by zastosowanie w tej sytuacji?
    Od: Arsen99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam trochę dylemat, gdyż nie jestem pewny czy w opisanej poniżej
    sytuacji powinienem sprzedaz klasyfikować jako zwolnioną czy też
    normalnie liczyc 22% vatu.

    Jest to strona internetowa, przez którą można kupić rozwiązania
    różnych zadań szkolnych, można zamówić odpowiedzi do nurtujących
    pytań, można ściągnąć rozwiązania problemów itd. Strona dotyczy
    oczywiście edukacji a ta znajduje się wśród usług zwolnionych z
    podatku vat w załączniku 4. Czy jednak taką stronę można potraktować
    tak jak korepetycję i nauczanie? Czy też jako - po prostu usługi
    edukacyjne. Strona zawiera materiały z zakresu od podstawowego do
    wyższego...

    Czy miałbym duże problemy jeżeli jednak płacił bym 22% vatu ? W sumie
    to na korzyść urzędu...

    pozdrawiam i dzięki za sugestie...