  • Data: 2003-09-24 09:58:15
    Temat: Czy warto teraz kupić działkę - co z podatkiem VAT ?
    Od: "Wasyl" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam możliwość kupienia jedną z dwóch działek budowlanych. Są one po
    sąsiedzku, ale jedna jest do kupienia od zaraz, a na drugą trzeba czekać do
    stycznia (właściciel musi czekać 5 lat ze sprzedażą działki - może m ktoś
    wyjaśni powód prawno-podatkowy takiej wypowiedzi). Jeśli chodzi o mnie to
    bardziej podoba mi się działka dostępna w styczniu. I teraz rodzą się
    pytania, co z podatkiem od zakupu gruntów od 01.01.2004. Czy utrzyma się ten
    sam co teraz czy jednak wzrośnie, i o ile ?
    Czy są jakieś inne ustawy, które spowoduje nie przewidywalne koszty z
    początkiem nowego roku.
    Proszę o poradę.

    Sylwek