  • 1. Data: 2006-03-24 16:26:29
    Temat: Czy prepaid moze byc kosztem w DG ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam dzialalnosc gospodarcza i zastanawiam sie czy moge wciagnac w koszty
    zakup
    telefonu a potem kart typu TakTak ? Czy musi to byc telefon abonamentowy ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-03-24 19:40:59
    Temat: Re: Czy prepaid moze byc kosztem w DG ?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakup
    > telefonu a potem kart typu TakTak ? Czy musi to byc telefon abonamentowy ?

    Oczywiscie, ze nie musi.
    Nie musisz nawet kupowac kart - mozesz doladowywac elektronicznie. Np.
    Inteligo oferuje mozliwosc wystawienia faktury za elektroniczne doladowanie.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)