  • 1. Data: 2004-01-26 19:17:48
    Temat: Czy odliczać bilety PKP ?
    Od: "Jajcarz" <j...@w...pl>

    Witam. Mam pytanie. Otóż jestem zaocznym studentem. Pracuje i studiuję.
    Dojeżdzam na uczelnię około 80 km. Często korzystam z komunikacji kolejowej.
    I tu pytanie czy bilety jednorazowe można odliczyć od podatku w rozliczeniu
    rocznym ?

  • 2. Data: 2004-01-26 23:18:42
    Temat: Re: Czy odliczać bilety PKP ?
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Jajcarz" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    kolejowej.
    > I tu pytanie czy bilety jednorazowe można odliczyć od podatku w

    Nie.
    Jedynie imienne i to zamiast standardowych KUP a nie dodatkowo.