  • 1. Data: 2004-01-26 16:52:06
    Temat: Umowa cywilno-prawna
    Od: "Tomasz Gałdyś" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Bardzo prosze o pomoc i wskazowki co do postepowania w nizej opisanej
    sytuacji:

    Jestem osoba fizyczna, sprzedaje pewnej firmie oprogramowanie (nowy program)
    za kwote 2500zl, nie wystawiam faktury bo nie moge, podpisujemy umowe cywilno-
    prawna kupna-sprzedazy. Pytania:

    Jakie nastepnie czynnosci powinienem poczynic w urzedzie skarbowym?
    Jaki procent odprowadze w US w zwiazku z taka umowa?
    Kto powinien zaplacic ta kwote w US? (ja czy owa firma?)

    Bardzo prosze o wskazowki,
    Z gory serdecznie dziekuje,
    Pozdrawiam,
    TG

  • 2. Data: 2004-01-26 21:28:34
    Temat: Re: Umowa cywilno-prawna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004, Tomasz Gałdyś wrote:
    [...]
    >+ Jestem osoba fizyczna, sprzedaje pewnej firmie oprogramowanie (nowy program)
    >+ za kwote 2500zl, nie wystawiam faktury bo nie moge, podpisujemy umowe cywilno-
    >+ prawna kupna-sprzedazy. Pytania:

    Pierwsze to mam ja: to jest twój program w tym znaczeniu ze
    sprzedajesz własne dzieło, czyli "prawo majątkowe", czy też
    to jest EGZEMPLARZ czyjegoś programu (np. Borlanda) który
    sprzedajesz firmie ?
    wKF:
    Jest jakaś dobra metoda żeby wszystkich pytających raz
    a dobrze dało się doprosić o szczegóły ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)