  • 1. Data: 2004-01-26 16:02:20
    Temat: rozliczenie za rok 2003 - działalność gospodarcza + stosunek pracy
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    prowadzę działalność gospodarczą i rozliczam się ryczałtowo, oprócz tego
    pracuję na etacie, za ryczałt w 2003 r. kazali mi robić PIT-28.. nie widziałam
    jeszcze tego pita na oczy, więc pozwólcie że zapytam - na jakim picie rozliczyć
    dochód z tyt. stosunku pracy (chodzi mi o to czy jest na to miejsce na PIT-
    cie28 czy muszę na ten dochód wypełniać osobny PIT-37) ??

    Monia