  • Data: 2008-06-26 08:42:25
    Temat: Czy od zwrotu pozyczki musze sie rozliczac?
    Od: Motylek <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o pomoc!! nie znam sie na tych wszystkich przepisach, a juz
    tyle roznych wersji do mnie dotarlo ze kompletnie juz nie wiem co
    jest
    prawda a co nie:/

    Sytuacja moja wyglada tak:
    Pozyczylam bratu pieniadze, ktore dalam mu do reki. On w tym momencie
    jest w stanie mi je zwrocic. W zwiazku z tym ze on jest teraz dosc
    daleko najwygodniesza forma zwrotu jest przelew. Kwota wynosi ok 10
    000. I tu moje pytanie: czy ja sie musze za to w jakikolwiek sposob
    rozliczac? od jednych slysze ze tak od innych ze nie, a nie
    chcialabym
    miec z powodu tak blachej sprawy zadnych problemow.
    Prosze o pomoc: czy faktycznie za pieniadze ktore do mnie wracaja
    musze sie rozliczac?czy to jest traktowane jako przychod w momencie
    trafienia na moje konto?