  • Data: 2006-02-07 11:00:10
    Temat: Czy można odliczyć z tytułu remontu ...
    Od: "funboy" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    usiadłem wreszcie do PITa i mam kilka wątpliwości jeżeli chodzi o odliczenia
    z tytułu remontu. Proszę pomóżcie.

    Czy można odliczyć:

    - rozety, klamki ... elementy drzwi wewnętrznych (które swoją drogą też
    wymieniłem).
    - płytę gazową (piekarnik jest elektryczny ale stanowi oddzielny element i
    jego oczywiście nie odliczam)
    - szafkę będącą obudową zlewozmywaka
    - szafkę będącą obudową umywalki

    - i ostatnie tak już z czystej ciekawości :) czy deska klozetowa jest
    częścią kompaktu (sedesu), który de facto odliczam :)

    Dzięki za pomoc
    funboy

    Odpowiadając usuń "mock_"