  • Data: 2011-03-01 12:11:22
    Temat: Czy mogę tą fakturę w koszty?
    Od: "kolo" <k...@k...lo> szukaj wiadomości tego autora

    Otwieram DG. Na REGON będę czekał z tego co słyszałem ok. 2 tyg. Wtedy
    dopiero będę mógł założyć konto w banku. Chciałbym już dzisiaj dokonać w
    Chinach zakupu (przedpłaty) towaru handlowego, zapłacę za niego z konta
    prywatnego. Czy później dla udokumentowania kosztu wystarczy faktura czy
    trzeba będzie pokazać, że zrobiłem przelew (z konta prywatnego)?