  • 1. Data: 2004-04-29 08:37:30
    Temat: Czy mogę odliczyć internet???
    Od: "Aleksandra Hamza" <o...@e...pl>

    Witam

    Prowadzę DG jako osoba fizyczna. Profil: reklama (głównie tworzenie stron
    www).

    Czy mam prawo odliczać koszt internetu założonego w domu?
    Dodam, że po wyjściu z biura i dotarciu do domu ,siadam przy komputerze i
    dalej pracuję (internet jest mi niezbędny).
    Moge potraktować to jako narzędzie pracy, choć poza siedzibą firmy?
    Jeśli tak, to w jaki sposób dokonywac odliczenia? Rocznie, czy miesięcznie,
    księgując jak każdą inną fakturę?

    Ola

  • 2. Data: 2004-04-29 08:46:26
    Temat: Re: Czy mogę odliczyć internet???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, Aleksandra Hamza wrote:
    [...]
    >+ Moge potraktować to jako narzędzie pracy, choć poza siedzibą firmy?

    Mi się wydaje, że wtedy twoje mieszkanie powinno być jednym
    z "miejsc prowadzenia działalności".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)