  • 1. Data: 2004-04-29 03:57:20
    Temat: Adres w deklaracji rocznej
    Od: "Pawelekniemrawy@ " <n...@o...pl>

    Nie jestem nigdzie zameldowany od 2 lat .Czasem mieszkam u żony z ktora jestem
    w separacji.Jaki wpisac adres w dekl.rocznej skoro nie mam zadnego?

    Pawel-dziękuję

  • 2. Data: 2004-04-29 04:41:19
    Temat: Re: Adres w deklaracji rocznej
    Od: "N" <n...@b...pl>

    A jaki adres masz w PIT 11 ?

    Użytkownik "Pawelekniemrawy@ " <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:5b2d.0000093d.40907d1f@newsgate.onet.pl...

  • 3. Data: 2004-04-29 07:22:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 Apr 2004, Pawelekniemrawy@ wrote:

    >+ Nie jestem nigdzie zameldowany od 2 lat

    Zdaje się że to nikogo w US nie interesuje. Widziałeś gdzieś
    na PIT-3* "adres zameldowania" ?

    >+ .Czasem mieszkam u żony z ktora jestem
    >+ w separacji.Jaki wpisac adres w dekl.rocznej skoro nie mam zadnego?

    Hm... to sprawa trudniejsza: adres zamieszkania (nie zameldowania !)
    to jest adres pod którym masz obowiązek odbierać korespondencję,
    chyba że wskażesz inny adres korespondencyjny...
    Co za adres zna US ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-04-29 15:36:44
    Od: "Pawelekniemrawy@" <n...@o...pl>

    Dzieki.Problem jest wlasnie w tym ze US nie zna zadnego aktualnego adresu.Nie
    zebym go unikal ale zycie sie tak uloaylo ze wlasciwie nie mam stalego miejsca
    zamieszkania i co tu teraz wpisac?A deklaracje trzeba zlozyc.

    pozdrawiam pawel

  • 5. Data: 2004-04-29 16:12:40
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Pawelekniemrawy@ wrote:

    > Dzieki.Problem jest wlasnie w tym ze US nie zna zadnego aktualnego adresu.Nie
    > zebym go unikal ale zycie sie tak uloaylo ze wlasciwie nie mam stalego miejsca
    > zamieszkania i co tu teraz wpisac?A deklaracje trzeba zlozyc.

    Wpisz taki gdzie mieszkales na koniec 2003 roku.
    Bedziesz najblizej przepisow.
    Dobrze by bylo, zeby ten adres podlegal pod ten sam US,
    nie musisz wówczas wysyłać nip-3.

  • 6. Data: 2004-04-30 09:47:41
    Od: gapa<t...@i...pl>

    A NIP-3 gdzie sie wysyla??
    chodzi o małżeństwo, rozlicza sie wspólnie - na adres zamieszkania
    męża, ale żona na NIP-3 chce zaktualizowac miejsce
    zamieszkania/zameldowania (wiąże się to ze zmianą urzędu), wiec
    dołączają NIP-3 do rozliczenia rocznego, NIP-3 ma isc z rozliczeniem
    rocznym do byłego urzędu żony?? czy osobno do nowego urzędu żony?
    pogubiłam się
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-04-30 12:59:01
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    gapa wrote:

> [...]
    > dołączają NIP-3 do rozliczenia rocznego, NIP-3 ma isc z rozliczeniem
    > rocznym do byłego urzędu żony?? czy osobno do nowego urzędu żony?

    Nip-3 wysyła się do nowego urzędu.