  • 1. Data: 2004-04-28 23:45:56
    Temat: Kiedy i po co należy składać PIT B ?
    Od: "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl>

    Wiem, że prowadząc DG muszę złożyć PIT B, rozliczam się wspólnie z żoną,
    która pracowała na etacie. Rozumiem, że PIT B składam tylko za siebie.
    Pytanie czy żona też ma składać PIT B za siebie i jeśli tak to do którego US
    do mojego (tam, gdzie składamy wspólnego PITa), czy do swojego?

    A może w ogóle nie muszę składać żadnego PITa B ?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-04-29 06:26:02
    Temat: Re: Kiedy i po co należy składać PIT B ?
    Od: "rachuba" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:c6pfo5$t4u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > do mojego (tam, gdzie składamy wspólnego PITa), czy do swojego?
    >
    > A może w ogóle nie muszę składać żadnego PITa B ?

    składać PITB za siebie.
    PITu B zona nie wypełnia , ponieważ jak sugerujesz żona nie prowadzi
    działalności ani swojej ani z tobą, nie ma udziałów w spółce, itp.
    PIT B - informacja o wysokości dochodu z pozarolniczej działalności
    gospodarczej w roku podatkowym.
    (trzeba czytać przed wypełnieniem)