  • Data: 2002-11-25 09:08:11
    Temat: Co w leasing osobowy czy ciężarowy ?
    Od: "ESKULAP" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Musze dosyć szybko (na wczoraj) podjąć decyzję co wziąć w leasing operacyjny
    z opcją wykupu osobówkę czy ciężarówkę ? Samochody różnią się tylko kratką i
    dopuszczalną liczbą osób do przewozu (wolałbym chyba osobówkę).

    Wiem że przy ciężarówce odliczam Vat, do tego największą sprzedaż mam na 7%
    to byłoby korzystne. Z drugiej strony płacę podatek doch. 40% więc gdyby
    cały VAT szedł w koszty to może byłoby lepiej wziąć osobówkę?

    POMOCY!

    Darek