  • Data: 2007-11-08 22:47:38
    Temat: Co o tym sądzicie...
    Od: mariusz <NO_SPAM@NO_SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    ostatnio zobaczyłem ciekawy film dokumentalny Zeitgeist - Duch czasu. Film
    jest podzielony na 3 części:

    I. Religijna - pokazuje astro-teologiczne podstawy
    chrześcijaństwa. Udowadnia, iż religia chrześcijańska jest jedynie
    splagiatowaną wersją wcześniejszych mitów, głównie egipskich i opiera się
    na astrologii.

    II. 11 Września - dotyczy najsłynniejszej akcji terrorystycznej służb
    specjalnych USA, dokonanej na własnych obywatelach.

    III. Banki i plan zniewolenia świata - czyli kto stoi za kontrolą
    światowej gospodarki i polityki. Komu zależy na wywoływaniu wojen i komu
    się to opłaca, oraz kto dąży do wykreowania Jednego Ogólnoświatowego
    Rządu, Globalnego imperium: niewolników rządzonych przez garstkę Panów i
    kontrolowanych totalnie, rodem z Orwellowskiego "Roku 1984"...

    Zainteresowała mnie bardzo część III, o amerykańskich bankierach, wojnie z
    Irakiem, manipulacji opinią publiczną itp. Zachęcam do obejrzenia i
    pisania co o tym sądzicie. Mam tylko nadzieję, że nie zostanę przez ten
    wątek zlinczowany - ale tam w końcu jest dużo o podatkach ;-)

    AHA, TRZECIA CZĘŚĆ ZACZYNA SIĘ W CZASIE 1:11:00 I NALEŻY PRZEWINĄĆ SOBIE W
    ODTWARZACZU, NO CHYBA ŻE KTOŚ CHCE OBEJRZEĆ CAŁOŚĆ DO CZEGO BARDZO
    ZACHĘCAM.