  • Data: 2002-05-26 12:07:01
    Temat: Co można odliczyć z VATu?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prowadzę DG - usługi transportowe na ryczałcie + VAT i mam pewne
    wątpliwości co do tego co mogę odliczyć od VATu. Otóż, dzięki waszej pomocy
    wiem już na pewno że można paliwo (ON i sam. ciężarowy), części do
    samochodu, ale... no właśnie, zawsze jest jakieś ale. :)
    Korzystam z banku internetowego, drukując potwierdzenia przelewów, czy mogę
    wieć odliczyć od VATu zakup drukarki komputerowej, poza tym gdzieś przecież
    muszę prowadzić dokumentację - jak się ma do tego zakup nowego biurka???
    Co o tym sądzicie? Jak się to ma wobec ewentualnej kontroli, która i tak
    pewnie nigdy nie będzie miała miejsca? :-)
    Dzięki za wszelkie sugestie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'