  • Data: 2003-03-11 15:56:13
    Temat: Co ciekawego na płycie we wczorajszej Gazecie Prawnej ?
    Od: Radek Plachta <r...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zapomniałem wczoraj kupić Gazetę Prawną i interesuje mnie
    jakie formularze, druki etc. były we wczorajszym wydaniu
    (10.02.2003) który mogłyby się przydać przy prowadzeniu
    księgowości i kadr.
    Czy ktoś z grupowiczów byłby tak miły, żeby chociaż wypisać
    ich listę... Na gazetaprawna.pl nie znalazłem :(
    Albo gdzie szukać numerów archiwalnych (Szczecin) ? Albo
    najlepiej download :))

    Z góry dzięki
    Radar