  • Data: 2004-11-19 19:02:46
    Temat: Chyba niezle se namieszałem...pomocy
    Od: "Pawelek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o rade, sugestie jak wyjść z opisanej poniżej sytuacji. Proszę też o
    ocenę konsekwencji jakie poniosę.

    Dnia 14.05.2002 zgłosiłem działalność gospodarczą w UMiG, załatwiłem tez
    wszystkie potrzebne formalności w Banku i GUS.. Zrobiłem pierwsze zakupy (
    towar kupiony na fakturę ).

    Nie zacząłem jednak zarabiać na własnym, towar byłem zmuszony oddać po
    cenie zakupu. Szybko zapomniałem o marzeniach związanych z własną firmą i
    pozostawiłem wszystko w stanie jak opisany powyżej.

    Nie zgłosiłem działalności w ZUS-ie, nadal zgłaszałem się do Urzędu Pracy
    tak jak bym był bezrobotny ( Technicznie tak było/jest ) Teraz nie wiem w
    jakiej sytuacji się znajduje i jak postąpić.

    Z Poważaniem

    Paweł Lewiński