  • Data: 2009-02-04 08:17:18
    Temat: Chce zaczac pracowac, potrzebny NIP, ktory i jak?
    Od: "Kata" <u...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam taka watpliwosc. Otoz wkrotce chce zaczac pracowac, a ze nie posiadam
    numeru NIP chcialbym go jeszcze teraz wyrobic bo ponoc to ulatwi na
    przyszlosc jak dostane prace (bedzie mniej papierkowego latania do US).

    Problem w tym ze wyczytalem w necie ze osoba niepracujaca (ktora niepracuje
    i niepracowala w przeszlosci) nie moze wystapic o nadanie NIP, bo w
    "swistku" ktory sie sklada trzeba wpisac pracodawce, czy to prawda ? Czy
    dopiero po otrzymaniu pracy i podpisaniu umowy moge zglosic sie do US ?
    Teraz to nie ma sensu bo mi nienadadza NIPu ? Jak to jest ?

    Druga szybka sprawa , ktory "swistek" NIP bedzie dla mnie , NIP-3 ?
    Chcialbym sie upewnic.

    Dziekuje za pomoc i pozdrawiam :)