  • Data: 2006-02-08 10:51:44
    Temat: Być albo nie być VATowcem
    Od: Rex <w...@z...spamem> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Od 1 marca zamierzam rozpocząć prowadzenie jednoosobowej działalności
    gospodarczej. Zastanawiam się czy zostać płatnikiem VAT czy też nie.

    Będzie to handel książkami przez internet (Allegro). Spodziewam się
    przychodu miesięcznego rzędu 3000-4000 zł, dochód po odliczeniu 260 zł
    na ZUS (przez pierwsze dwa lata) wyniesie w granicach 1200-1500 zł. W
    książki będę się zaopatrywał legalnie w hurtowni. Będą adresowane przede
    wszystkim do osób fizycznych.

    Przy tej specyfikacji działalności lepiej zostać VATowcem czy nie?
    Chodzi mi zarówno o stronę finansową jak też o wygodę rozliczania sie z
    fiskusem.

    Z wszystkie odpowiedzi i opinie związane z tematem z góry dziękuję
    Pozdrawiam
    Rex

    P.S. Temat ten temat poruszałem również w wątku "Jednoosobowa DG - jaka
    forma opodatkowania?"