  • Data: 2006-02-10 08:27:43
    Temat: Re: Być albo nie być VATowcem
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > To chyba raczej nie ma sensu sie babrac z VATem - tym bardziej, ze sprzedaz
    > niektorych ksiazek jest (chyba) zwolniona z VAT - a sprzedaz opodatkowana i
    > zwolniona u VAT-owca oznacza groch z kapusta.

    A ja mysle ze wlasnie ze wzgledu na to ze ksiazki maja nizszy VAT jak
    najbardziej warto byc watowcem bo bedzie do zwrotu VAT z kosztów firmy,
    a roboty z tym tyle samo co z innymi rzeczami, i ogólnie chyba przy
    handlu dobrze byc vatowcem - a jak przyjdzie chec zakupienia samochodu
    (bo interes sie rozkreci) to i 6tys od osobowego nie chodzi piechotą
    (jak i vat od wszytkich kosztów samochodowych z wyjatkiem paliwa tez
    jest nie do pogardzenia)