  • Data: 2006-09-08 19:47:25
    Temat: Brak zwrotu podatku dochodowego po 4 miesiącach
    Od: Piotr Lewandowski <l...@a...cz> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Niedawno przeglądając historię mojego rachunku zorientowałem się, że nie
    otrzymałem zwrotu podatku dochodowego z Urzędu Skarbowego. PIT złożyłem
    w ostatni dzień, więc 3-miesięczny termin, który przysługiwał US minął
    wraz z końcem lipca.

    Urząd Skarbowy nie kontaktował się ze mną w sprawie cofniętego przelewu
    (numer rachunku podałem wraz z formularzem NIP-3), ani nie wysłał mi
    pieniędzy przekazem pocztowym - czy to jest normalna praktyka US? Czy
    należna mi kwota będzie powiększona o przysłowiowe "ustawowe odsetki"?

    Czy ktoś miał już podobną przygodę z US?

    --
    pozdrawiam,
    Piotr Lewandowski