  • Data: 2007-04-25 19:32:29
    Temat: Brak przychodów w 2006 - czy składać PIT
    Od: "lex" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ! W związku z wątpliwościami co do obowiązku składania PIT -u proszę o
    pomoc .
    W 2005 roku we wrześniu zakończyłem prace w firmie i rozliczyłem rok
    zgodnie z przepisami . Od tego czasu do końca 2006 roku nie osiągałem
    żadnych przychodów . Czy mam obowiązek składać PIT doUS i wykazać dochód " 0
    " czy też nie muszę informować US o braku przychodów ?
    Za informacje dziękuję .