eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBledy w druku NIP na FV a na duplikacie juz poprawny NIP › Bledy w druku NIP na FV a na duplikacie juz poprawny NIP
  • Data: 2007-05-10 20:32:30
    Temat: Bledy w druku NIP na FV a na duplikacie juz poprawny NIP
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zalozylem nowa karte klienta Selgros i natychmiast udalem sie na
    zakupy. Po kilku minutach od zalozenia karty odebralem FV w kasie a w
    miejscu NIP widnial zapis: xxxxxxxxxxxxx

    Myslalem ze nie wpisano NIP do systemu ale okazalo sie ze jest wpisany
    poprawnie. Wydrukowano mi duplikat, bez zadnych modyfikacji w
    systemie. Na duplikacie NIP sie juz pojawil :)

    Mam prawidlowy duplikat, ale mam tez wiedze ze duplikat rozni sie
    trescia od oryginalu... Co sadzicie o takiej sytuacji? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl