eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiBłędnie wybrany Urząd Skarbowy (jeden z dwóch w mieście)- konsekwencje ? › Błędnie wybrany Urząd Skarbowy (jeden z dwóch w mieście)- konsekwencje ?
    From: "kaos" <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Błędnie wybrany Urząd Skarbowy (jeden z dwóch w mieście)- konsekwencje
    ?
    Date: Tue, 28 Mar 2006 01:20:52 +0200

    Sprawa wygląda tak :

    W roku 2004 osoba przeprowadziła się z jednego miasta do drugiego,zmieniła
    dowód osobisty, a tym samym złożyła wniosek w US w nowym miejscu
    zamieszkania, dotyczący aktualizacji danych - znaznaczając odpowiednie
    pozycje, iż uległ zmianie dowód oraz urząd skarbowy.

    Zeznanie za 2004, złożone w 2005 zostało już w nowym urzędzie skarbowym.

    Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdybym nie zauważył dziś na PIT-11 / 8B z
    zakładu pracy, iż mój nowy US to nie I,do którego kierowałem w/w dokumenty,
    a II US. Co ciekawe, zarówno wniosek aktualizacyjny, jak i PIT-37 w roku
    2005 zostały przyjęte bez zająknięcia i nikt nie wzywał mnie do wyjaśnień.
    Czy zatem US I przekaże te dokumenty do US II bez problemu, czy też liczyć
    się z tym,że pewnego dnia ktoś się obudzi i będę mieć nieprzyjemności ?

    Dziękuję za wszelkie informacje.