  • 11. Data: 2003-06-12 13:46:04
    Temat: Re: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Ty sobie lepiej nicka zmień, bo dla osób znających j.angielski
    > brzmi...hmmm...raczej niezachęcająco.

    Sławuśśśśśśśś
    ktoś również napisał coś, co mi się bardzo spodobało:

    2. Podejrzewam, że chodziło Panu o amerykańskie a nie angielskie znaczenie
    słowa FART (w słowniku angielsko-polskim PWN, nie ma znaczenia owego słowa)
    3. Znaczenie amerykańskiego słowa (chyba gwarowego) jest mi znane i mówiąc
    szczerze nie przejmuję się tym gdyż :
    1) program jest polski, sprzedawany w Polsce i nie ma raczej możliwości aby
    było inaczej (choć szkoda, bo mamy słabe wyniki eksportu:-)
    4. Znaczenie słowa wg. słownika wyrazów obcych PWN :
    fart - pomyślna okoliczność, powodzenie, szczęście.

    Na koniec mała uwaga : ponieważ mieszkamy w Polsce to może nie wpadajmy w aż
    taką skrajność przejmowania się znaczeniem słów we wszystkich językach
    świata (w sumie aby być konsekwentnym należałoby chyba sprawdzić co najmniej
    kilkadziesiąt głównych języków, a to przerasta możliwości mojej małej firmy)

    Sławuśśśśśśśśśśśśiu uważam, że powinieneś się po prostu nauczyć na
    przyszłość tego i nie robić wstydu Dąbrowskiemu i jego nazwisku
    :))))))))))))))))))))))))))))).

    teraz to pozdrawiam z największą przyjemnością :)))))
    fart

  • 12. Data: 2003-06-12 13:50:40
    Temat: Odp: Biuro Rachunkowe - Ostrów Wielkopolski
    Od: "Slawomir Dabrowski" <s...@s...pl>

    > Sławuśśśśśśśś

    Gollum??!

  • 13. Data: 2003-06-12 14:33:27
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > Gollum??!

    Sławusiu .. a co to ma wspólnego z podatkami .. to chyba tylko Ty wiesz
    :)))))))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 14. Data: 2003-06-12 14:43:34
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > No to masz dużą d....

    Nie tylko dupe mam dużą .. głowę też i do tego pełną i to soskonałych
    pomysłów ....

    > zapracował
    > "Sławomir Dąbrowski" to jest oficjalne urzędowe imię i nazwisko a nie
    żaden
    > nick proszę pana, ale gdybym bardzo chciał zapracować na miano
    największego
    > chama grupy pewnie też bym sobie przyjął jakiś anominowy nick.

    Ja się nie wstydzę być chamem ..... pracowałem to długo .... wole być chamem
    niż koronnym głupkiem ... nie wiem czy zauważysz różnice.

    > Angielski znam słabo ale to też mi imponuje ;-)

    Mnie natomiast o szloch i rozpacz Twoje wypowiedzi przyprawiają ....
    Sławusiu ... napisz proszę .. czy jeśli bedę się nazywał Członek ... to mi
    nie będziesz korzeni angielskich się doszukiwał ?????

    Sławusiu .. ja nie staram się zachowywać jak kulturalny człowiek .... choć
    mógłbym sprobować .... Ty natomiast nie możesz tego zrozumieć, że znajomość
    angielskiego w podatkach to cecha przydatna tylko w 5 % ... a i to być może
    za dużo dałem ... znajomość prawa podatkowego to inna sprawa .....

    > Dobór używanych słów wskazuje, że w Twoim przypadku jakoś wyjątkowo pasuje
    > ;-)

    Sławusiu nie staraj sę mnie zrozumieć ... w Twoim przypadku to niemożliwe
    .... proponuję skoncentruj się na swoim postępowaniu ..... być może tam
    doszukasz się kłody w oku :))))))))))))

    pozdrawiam
    fart

    a nicka nie zmienię :))))))))

  • 15. Data: 2003-06-12 15:01:00
    Od: "Stefan" <u...@p...onet.pl>

    > a moze o to chodzi ;-)

    A bo to scyzoryk jeden jest

    Ja już go dawno ...PLONK...

  • 16. Data: 2003-06-12 15:12:26
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl>

    > A bo to scyzoryk jeden jest
    > Ja już go dawno ...PLONK...

    i tego też się nie wstydzę .... Szkieletczyzna jest WSPANIAŁA !!!!!!!!!!!
    czy się to komu podoba ... czy nieeee !!!!

    pozdrawiam ... wszystkich , którzy kochają swój rodzinny region :)))))
    fart

  • 17. Data: 2003-06-12 20:29:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Jun 2003, fart wrote:
    [...do Sławka...]
> [...]
    >+ Ja się nie wstydzę być chamem ..... pracowałem to długo .... wole być chamem
    >+ niż koronnym głupkiem ... nie wiem czy zauważysz różnice.

    Twoja wola. Ja tam mam osobiste i prywatne zdanie na temat
    stanowiska "stłuc termometr...". Rozumiem że może komuś
    nie mieścić się w głowie iż inni piszą przedstawiając
    się z imienia i nazwiska, przyjąłem.

    [...]
    >+ .... proponuję skoncentruj się na swoim postępowaniu ..... być może tam
    >+ doszukasz się kłody w oku :))))))))))))

    Rozejrzyj się czy nie używasz czasem mikroskopu.
    Do szukania kłody oczywiście ;)

    >+ pozdrawiam

    Wzajem !

    >+ fart
    >+
    >+ a nicka nie zmienię :))))))))

    A do nicka to ja dla przykłądu nic nie mam. Raczej do
    dyskusji która mnie zniesmaczyła zlekka.

    - Gotfryd

  • 18. Data: 2003-06-15 19:02:26
    Od: ">waldemar<" <w...@p...onet.pl.>

    > Dłubanie w nosie, bekanie i ostentacyjne puszczanie bąków w towarzystwie
    > tez nie jest prawem zabronione...

    Jak to nie " zachowanie sie w miejscu publicznym w sposob wulgarny, ogolnie
    przyjety za nieprzyzwoity podlega karze grzywny do 1000zl "

    pozdr
    waldi

  • 19. Data: 2003-06-16 08:35:44
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    A tak wogóle - to chyba jesteście już dorosłymi chłopcami???? Bo jak to
    czytam, to jak nic - styl jakby wyjęty z cytatów mojego syna, gdy opowiada o
    elokwencji niektórych swoich "kolegów" z gimnazjum.
    Pozdrawiam, domyślając się że to te upały dają o sobie znać.
    Graszka