  • Data: 2002-02-11 10:42:24
    Temat: Babcia emerytka a aparat sluchowy.
    Od: "rav" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czolem

    Moja biedna, slabo slyszaca babcia (30 lat pracy w halasie) dostala w
    koncu aparat sluchowy ("przepisal" go jej lekarz), ktorego koszt wynosi
    ok1200 zl. Normalnie babcie nie stac na taki wydatek ale dowiedziala sie, ze
    polowe kosztow pokryje jej kasa chorych, a druga polowe opieka spoleczna.
    Niestety, opieka przyslala pismo, ze z braku srodkow nie moga jej tych 600zl
    doplacic. :( Babcia zasmucona wymyslila, ze odpisze sobie chociaz 19% z
    tych 600zl od podatku. Tak wiec ja (dzielny wnuczek) zadzwonilem do urzedu
    skarbowego aby dowiedziec sie jak wypelnic tej mojej babci pita. Jakiez bylo
    moje zdziwienie, kiedy dowiedzialem sie, ze "wydatkow rehabilitacyjnych" nie
    mozna sobie odpisac. :(
    Czy istnieje jakas mozliwosc odliczenia sobie takiego wydatku ? (Babcia
    jest emerytka)

    Dzieki R@V