  • 1. Data: 2003-08-12 20:31:44
    Temat: Amortyzacja wspolwlasnosci
    Od: "mr" <m...@o...pl>

    Witam,

    Kupilem samochod osobowy na raty jako wspolwlasnosc z moja dziewczyna
    (normalny osobowy, nie ciezarowy. Kupila jako osoba fizyczna i ja tez). Ona
    jest pierwszym wlascicielem, ja wspowlascicielem. Po zakupie moja dziewczyna
    wciagnela go na stan srodkow trwalych firmy. Pytanie:
    Czy moze amortyzowac go w calosci? Czy moze w koszty wkladac cale odsetki?

    Wiem, ze zgodnie z ustawa o pdof amortyzowac mozna cos czego sie jest
    wlascicielem lub wspolwlascicielem,
    ale powiedzcie, czy nie ma jakichs dodatkowych kruczkow?

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    Maciek R

  • 2. Data: 2003-08-12 21:48:16
    Temat: Re: Amortyzacja wspolwlasnosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Aug 2003, mr wrote:

> [...]
    >+ jest pierwszym wlascicielem, ja wspowlascicielem. Po zakupie moja dziewczyna
    >+ wciagnela go na stan srodkow trwalych firmy. Pytanie:

    Za nieprzejrzenie ostatnich postów zostajesz skazany na cięzkie
    czytanie, tj. najmniej 2000 ostatnich pozycji z groups.google ;)
    A na początek zacznij tu:

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
    nlang=pl&th=a6afa3d897469469&rnum=3

    Krótko mówiąc: nie ma tak dobrze... Było się najpierw ożenić :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 3. Data: 2003-08-12 22:09:05
    Od: "mr" <m...@o...pl>

    Kajam sie :)
    Dzieki stokrotne - jako niewprawny internauta nigdy nie wiedzialem gdzie
    szukac archiwum grup :)

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...