  • 1. Data: 2003-08-12 19:20:09
    Temat: Podstawy pelnej ksiegowosci
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    Witam,
    Pisze obecnie program, ktorego jednym z zadan bedzie wystawianie faktur i
    ich ksiegowanie w odpowiednim, obcym programie. W zwiazku z tym chce
    doszkolic sie w podstawach pelnej ksiegowosci. Jaka lekture, elektroniczna,
    lub papierowa, moglibyscie mi polecic?

    pozdrawiam
    Merlin

    P.S. Wyslalem tez na pl.biznes,, bo nie wiem do ktorej grupy to pytanie
    bardziej pasuje.

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "Those heights by great men reached and kept were not obtained by

  • 2. Data: 2003-08-13 13:22:41
    Temat: Re: Podstawy pelnej ksiegowosci
    Od: "Biedrona" <n...@b...com>

    Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > Merlin
    >

    > P.S. Wyslalem tez na pl.biznes,, bo nie wiem do ktorej grupy to pytanie

    a może prościej będzie znalezc kogoś kto potestuje program

  • 3. Data: 2003-08-13 15:57:19
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > a może prościej będzie znalezc kogoś kto potestuje program

    Biedrono - alez ja mam kogos od testowania programu, mam nawet pania
    ksiegowa ktora moglaby mi udzielac wskazowek, ale potrzebuje przynajmniej
    podstawowych informacji, zeby cokolwiek napisac, lub moc wypytac o szczegoly
    osobe bardziej doswiadczona.

    pozdrawiam
    Merlin

    --