  • Data: 2010-03-29 14:31:39
    Temat: Amortyzacja nieruchmosci - a faktury remontowe.
    Od: "r...@p...net" <r...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o podpowiedz jak zaczac amortyzowac nieruchomosc. Sytuacja jest
    nastepujaca:

    - dzialka wraz z nieruchomoscia jest wpisana ( w ksiegach ) na dwie osoby
    - spolke cwyilna
    - nie byla do tej pory w zaden sposob amrotyzowana
    - na nierucomosci zostal przeprowadzony remont ( wliczony w koszty), i
    rozbudowa( dobudowa pietra ) - nie wliczana oczyscie

    Poniewaz budowa zostala zakonczona, chcialbym zaczac amortyzowac caly
    obiekt.
    W jaki sposob mam ustalic cene poczatkową do amrotyzacji ? Ponoc ustawa
    mowi cos o udokumentowanych kosztach budowy - ale te stanowia dla mnie na
    tą chwilę 10-20% wartosci nieruchomosci.
    Czy mozna posluzyc sie wycena przez bieglego? Czy potrzeban jest jaka
    interpretacja US ?

    z gory dzieki za pomoc.

    r.