  • Data: 2009-09-11 12:47:51
    Temat: Amortyzacja jednorazowa samochodu
    Od: "haccp-polska.pl" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zwracam się z kolejną sprawą, a dotyczy ona możliwości amortyzacji
    jednorazowej samochodu [homologacja ciężarowa]
    Moja księgo twierdzi że nie można tego zrobić - tzn zamortyzować
    "ciężarówkę" w jednym okresie rozliczeniowym przy czym powołuje mi art.
    22k ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    Jednak tam zapisane jest, że za wyłączeniem "osobowych".

    Powiedziała mi że może to zrobić na moją odpowiedzialność...

    Jakie są o Wasze doświadczenia w tej materii?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Michał Cierpiałowski