  • 1. Data: 2005-11-17 22:54:11
    Temat: Amortyzacja
    Od: "Jan Kowalski" <y...@t...pl>

    Amortyzowalem auto przez 3 lata (amortyzacja liniowa, samochod uzywany,
    KPiR, VAT). Wlasnie skonczylem i mam pytanie:
    Odliczalem VAT przy zakupie, czy jesli teraz sprzedam to musze zaplacic VAT?
    Jak zrobic to zeby bylo go jak najmniej? Podsumowalem wszystkie raty
    amortyzacyjne i wyszlo mi o 2zł mniej od wartosci auta (bledy zaokraglenia)
    co z ta kwota?

    Pozdrawiam
    Janek

  • 2. Data: 2005-11-18 12:45:48
    Temat: Re: Amortyzacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Nov 2005, Jan Kowalski wrote:

    > Amortyzowalem auto przez 3 lata (amortyzacja liniowa, samochod uzywany,
    > KPiR, VAT). Wlasnie skonczylem i mam pytanie:
    > Odliczalem VAT przy zakupie, czy jesli teraz sprzedam to musze zaplacic VAT?

    ...najwyraźniej :[

    > Jak zrobic to zeby bylo go jak najmniej?

    Ha !

    > Podsumowalem wszystkie raty
    > amortyzacyjne i wyszlo mi o 2zł mniej od wartosci auta
    > (bledy zaokraglenia) co z ta kwota?

    IMHO jeszcze jedna rata amortyzacji :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-11-23 11:20:45
    Od: Roman Wantola <U...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Nov 2005 13:45:48 +0100, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >...najwyraźniej :[

    Ale oczywiście VAT od ceny sprzedaży.

    sprzedać jak najtaniej? ;)

    Roman Wantola

  • 4. Data: 2005-11-26 08:54:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 23 Nov 2005, Roman Wantola wrote:

    > Ale oczywiście VAT od ceny sprzedaży.

    > sprzedać jak najtaniej? ;)

    ...byle nie "podmiotom powiązanym"... :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)