  • 91. Data: 2006-04-23 08:05:12
    Temat: Re: 50% uzysku dla freelancerów i nie tylko
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > A jak nie mają?

    No to znaczy,z e nie zabezpieczyli sobie przyszlosci...

    > No o to chodzi, że nie zapłacili.

    Hmmm, a dalbym glowe, ze pracowali, pracowali, pracowali i placili
    podatki, placili, placili...

    > A przynajmniej nie tym którzy Cię uczyli i nie wszystko - dopóki oni żyją.

    A potrafisz to wykazac? :> Bo ja twierdze, ze placili, zaplacili i
    wszystko ;)

    --

    _____________________________________________r_e_k_l
    _a_m_a______

  • 92. Data: 2006-04-23 08:37:47
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to znaczy,z e nie zabezpieczyli sobie przyszlosci...

    I co wobec powyższego?

    > Hmmm, a dalbym glowe, ze pracowali, pracowali, pracowali i placili
    > podatki, placili, placili...

    I tyle.
    Nikt nie mówił że kiedyś mogą przestać.

    > A potrafisz to wykazac? :>

    Jasne.
    Gdyby zapłacili, to teraz nie trzebaby do ZUS dokładać.

  • 93. Data: 2006-04-23 09:02:51
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I co wobec powyższego?

    Nie wiem.
    Sugerujesz, ze powinienm zywic swoich rodzicow i jeszcze jakichs obcych?

    > I tyle.
    > Nikt nie mówił że kiedyś mogą przestać.

    Nooo... nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz...

    > Jasne.
    > Gdyby zapłacili, to teraz nie trzebaby do ZUS dokładać.

    Hmmm, a mozesz wyjawic dlaczego?

  • 94. Data: 2006-04-23 09:16:19
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem.
    > Sugerujesz, ze powinienm zywic swoich rodzicow i jeszcze jakichs obcych?

    No niestety.
    Tak to już jest, że jak się coś dostaje za darmo, to w przyszłości się
    okazuje że jednak za darmo nie było, co więcej - była do bardzo droga
    operacja.

    > Nooo... nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz...

    Do tego że dopóki pobierane są podatki to nic z tym nie zrobisz.

    > Hmmm, a mozesz wyjawic dlaczego?

    A choćby dlatego że płacili mniej niż powinni.
    Choćby przez to że pracowali w połowie na potrzeby ZSRR, a składki płacili w
    wysokości nieproporcjonalnej do efektów ich pracy i dzisiejszych emerytur.
    I nic nie zmienia fakt, że nikt ich się o wybór nie pytał.

  • 95. Data: 2006-04-23 09:58:15
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > Tak to już jest, że jak się coś dostaje za darmo, to w przyszłości się
    > okazuje że jednak za darmo nie było, co więcej - była do bardzo droga
    > operacja.

    O czym piszesz, ze dostalem za darmo? Bo ja wrecz pisze co innego - ze
    za wszystko co ja dostalem placili moi rodzice. W podatkach. w ZUSie. W
    trymilardzie innych oplat. Oraz prywatnie bo darmowa sluzba zdrowia,
    darmowe szkolnictwo to mit. Jestesmy bogatym krajem, skoro stac nas
    placic podwojnie...

    > Do tego że dopóki pobierane są podatki to nic z tym nie zrobisz.

    Z czym niec nie zrobie? Z pobieraniem podatkow?

    > A choćby dlatego że płacili mniej niż powinni.

    Uwazam, wrecz przeciwnie - placili po xuju fest za duzo.

    > Choćby przez to że pracowali w połowie na potrzeby ZSRR,

    To jakby chyba nie ich wina.

  • 96. Data: 2006-04-23 14:15:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino wrote:

    [ciach]

    > Co?
    > Licznik zużytego prądu?

    No i kolejny beton...

    > A Ty jedź Amerykę odkrywać. ;-)))

    A ty leć naucz się czytać - kompletnie, do końca i chociaż starając się
    zrozumieć czytany tekst.

  • 97. Data: 2006-04-23 17:37:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota 22 kwiecień 2006 02:06, gdy Andrzej Lawa napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Jogibabu! Brawo Jasiu!

    No właśnie. Dlatego jestem za zrównaniem szans.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 98. Data: 2006-04-24 06:04:13
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > O czym piszesz, ze dostalem za darmo?

    O wszystkim za co nie zapłaciłeś?

    > Bo ja wrecz pisze co innego - ze
    > za wszystko co ja dostalem placili moi rodzice.

    Zapłacili.
    Połowę wartości.
    Druga to właśnie to darmo.

    > To jakby chyba nie ich wina.

    To jakby nie ma znaczenia.

    Tak naprawdę to nic nie płacili.
    Nie było wówczas podatków i składek bezpośrednich od osób fizycznych.
    Chyba że byli prywatną inicjatywą.

  • 99. Data: 2006-04-24 06:04:34
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    wiadomości news:444b8c1b$1@news.home.net.pl...
    > Cavallino wrote:
    >
    > [ciach]

    > No i kolejny beton...

    No miło że się przedstawiłeś.

  • 100. Data: 2006-04-24 07:47:24
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > No miło że się przedstawiłeś.

    Ciiii, to artysta. Dusza naszego narodu ;P