    From: "Paweł T." <d...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [3miasto] odzyskiwanie podatku
    Date: Thu, 26 Jan 2006 15:42:14 +0100

    Witam,
    Czy jest gdzies w Gdansku lub Sopocie (tak wiem Gdynia to tez 3miasto:)
    firma ktora zajmuje sie odzyskiwaniem podatku z tytulu pracy w UK? Wiem ze
    jest duzo firm gdzie moznaby to zrobic via internet ale jakos w goglach na
    wiekszosc znalazlem kilka neciekawych opinii. Poza tym preferowalbym
    zalatwianie tego w cztery oczy, szczegolnie gdyby brakowalo jakichs
    dokumentow to oszczedza sie czas na procedurach pocztowych..... Wiec czy
    ktos z Trojmiasta mial z jakas do czynienia i czy moze polecic?

    PS. na grupe trojmiejska wyslalem juz tez.

    Pozdrawiam
    Pawel T.