  • 11. Data: 2004-02-18 16:10:16
    Temat: Re: 10% przy sprzedaży mieszkania
    Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > [...]
    > W świetle ustawy to NIE jest nowe mieszkanie.
    Chyba miało być, że TO JEST nowe mieszkanie?

    > Być moze tobie tak się wydaje (że "nienowe"), ale... ale
    > decyzje i wyroki zapadają w oparciu o legalną definicję
    > zapodaną w przepisach.
    > Poproszę z pretensjami nie do mnie, bosza i innych: to
    > przedstawiciele narodu tak postanowili.
    Do Was pretensji nie mam. Ciekawi, mnie, kiedy ten barański podatek
    wprowadzili, bo jakąś ogólną (może nie najświeższą) orientację mam, a to
    jest dla mnie novum.

    > 5 lat od zakupu - później możesz uważać że "nie jest nowe".
    > W końcu inaczej trudno byłoby o "nowe zabytki" ;)
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Trzymacie się litery prawa i ciesza się, że mi ją wykładacie, bo o to
    pytałem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek MANO

  • 12. Data: 2004-02-19 13:33:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Przeciez JEST....
    >
    > Pisalem Ci
    > UZYWANY samochod jest, gdy masz go powyzej 6 miesiecy
    > UZYWANA nieruchomosc, gdy nasz ja ponad 5 lat..

    Nie denerwuj sie, Boguś.
    W tłusty czwartek szkoda zoładka. Niestrawnośc gotowa ;-)

    Maddy opączkowana

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2004-02-19 13:36:56
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Marek MANO wrote:

> [...]

    Pisalem Ci
    UZYWANY samochod jest, gdy masz go powyzej 6 miesiecy
    UZYWANA nieruchomosc, gdy nasz ja ponad 5 lat..

    Boguslaw

  • 14. Data: 2004-02-19 17:57:12
    Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl>

    bosz wrote:
> [...]
    >
    > Pisalem Ci
    > UZYWANY samochod jest, gdy masz go powyzej 6 miesiecy
    > UZYWANA nieruchomosc, gdy nasz ja ponad 5 lat..

    sorry, jakoś to do mnie nie może dotrzeć :)
    no to czekam na zapowiadane mostowe

    --
    Pozdrawiam,
    Marek MANO