  • Data: 2003-02-10 10:41:12
    Temat: 10% podatku - muszę czy nie ?
    Od: "Kris" <k...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem...
    Sprzedałem garaż który nabyłem od Spółdzielni w 2000 roku i kupiłem drugi 2
    bloki dalej w swoim bloku. Chodziło mi żeby mieć garaż w swoim bloku. :-)
    I moje pytanie:
    - Czy muszę zapłacić podatek 10% od sprzedaży swojego garażu w związku z
    nieprzekroczeniem 5 lat od nabycia...??
    Notariusz powiedziała, że tak. Zwolnienie według niej przysługuje jakbym się
    zadeklarowal że pieniądze przeznacze w ciągu 2 lat na cele własne
    mieszkaniowe /zakup, remont itp./
    Czy tak w rzeczywistości jest ?? Przecież ja sprzedałem nie w celach
    zarobkowych a po to by dosłownie za 2 dni kupić garaż w tej samej
    spółdzielni u siebie w bloku....

    Bedę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki.
    Czy jeżeli faktycznie musze płacić czy mogę prosić o rozłożenie na raty,
    częściowe umorzenie itp.....?? Gdzie znaleźć ustawe w necie która o tym
    podatku mówi...??

    Jeżeli można proszę o odp. na mój priv: k...@l...onet.pl

    Z góry bardzo dziekuję za wszelkie informacje

    Pozdrawiam,
    Krzysztof