  • 1. Data: 2009-02-23 21:49:31
    Temat: auto ciezarowe z ue a vat
    Od: "Prezessoo!" <e...@e...com>

    Polska firma kupuje w UE samochod ciezarowy na handel (do dalszej
    odsprzedazy).
    Placi w Niemczech cene netto, przywozi auto do PL i
    co dalej ?
    Czy wystarczy podczas dalszej odsprzedazy wystawic Fakture Vat i rozliczyc
    vat z tej faktury? Czy konieczne jest zglaszanie czegokolwiek w US (vat23)?
    Czy Wydzialy Komunikacj zarejestruja auto tylko z Faktura Vat?

  • 2. Data: 2009-02-24 08:22:25
    Temat: Re: auto ciezarowe z ue a vat
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Prezessoo!" <e...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (vat23)?
    > Czy Wydzialy Komunikacj zarejestruja auto tylko z Faktura Vat?

    NAleży wystawic fakture wewnetrzna , naliczyc na niej 22 % vat i rozliczyc
    to w deklaracji vat7 jako WNT /bedzie zarówno podatkiem naliczonym jak i
    naleznym/. Vat 23 jesli jest to samochód do dalszej odsprzedazy, którego nie
    rejestrujesz , nie wystawia sie. W momencie sprzedazy wystawiasz fakture VAT
    i ona jest dla klienta podstawa do rejestracji samochodu. To tyle co wiem.

  • 3. Data: 2009-02-24 23:27:48
    Od: "Prezessoo!" <e...@e...com>

    Użytkownik "Gabi"

    > i ona jest dla klienta podstawa do rejestracji samochodu. To tyle co wiem.

    A musze wystawic fakture wewnetrzna? Czy koncowa faktura wystawiona przeze
    mnie na ktorej
    nalicze 22% vatu nie rozwiaze problemu?

  • 4. Data: 2009-02-25 08:15:06
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>