  • 1. Data: 2009-02-23 15:41:52
    Temat: rozliczenie roczne - osoba fizyczna (bez DG)
    Od: "mier_nik" <m...@n...pl>

    Witam,

    w tym roku "odliczam" sobie dziecko zatem do PIT-37 załączam PIT/o. W częsic
    C (ulga na dzieci) napisane jest, że
    "W przypadku wypełnienia wiersza 34, 35, 36 należy wypełnić część E",

    obracam na następną stronę i od razu czytam przypis do "E",
    "obowiązku wypełnienia tej części nie mają podatnicy, którzy załącznik PIT/o
    skłądają wraz z zeznaniem za 2008 r."

    i moje pytanie może głupie i naiwne (ale czy takie są w kwestiach
    podatkowych?:)

    to w końcu mam OBOWIĄZEK to (cz. "E") wypełniać czy nie?

    Wypełniłbym dla świętego spokoju, ale z przczyn których tu nie chcę opisywać
    nie mogę.

  • 2. Data: 2009-02-23 17:17:35
    Temat: Re: rozliczenie roczne - osoba fizyczna (bez DG)
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 23-02-2009 o 16:41:52 mier_nik <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > podatkowych?:)
    >
    > to w końcu mam OBOWIĄZEK to (cz. "E") wypełniać czy nie?

    Za 2008 r. nie trzeba tego wypełniać - to jest zrobione na zapas na 2009 r. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek