  • Data: 2004-08-04 08:36:40
    Temat: zwrot z tytułu straty na działalności
    Od: "acces" <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem zatrudniony na etacie oraz dodatkowo prowadzę działalność gospodarczą
    (spółka cywilna - 50% udziału). Jak co roku rozliczałem się z żoną na druku
    PIT 36. Załóżmy że łącznie mieliśmy zapłaconego podatku za 2003 r - 9000
    zł. Z tego otrzymaliśmy zwrotu z różnych tytułów 8200 zł. Na druku PIT B,
    wykazałem 6200 zł straty i z tego tytyłu nie otrzymałem zwrotu (współnik
    otrzymał ponad 1000 zł). Kontaktowałem się z US, gdzie pani trochę mętnie
    tłumaczyła (tak to przynajmniej zrozumiałem), że nie otrzymałem zwrotu z
    tytułu straty na działalności ponieważ zwrot przekroczyłby zapłacony podatek
    czyli 9000 zł. Dodała również że będę mógł rozliczyć sobie tą stratę w ciągu
    5 lat. Chciałbym zapytać Was drodzy grupowicze czy dobrze zrozumiałem słowa
    urzędniczki i faktycznie w przyszłym roku będę rozliczyć tą stratę za 2003r.

    pozdrawiam
    marek