  • Data: 2006-06-17 12:11:48
    Temat: zwrot vat za paliwo zakupione we Francji i Niemczech
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znajoma prowadzi niewielką firmę transportową z siedzibą w Polsce, która
    świadczy usługi przewozu rzeczy /raczej drobne przesyłki/ na trasach
    Polska-Niemcy-Francja /w różnych kombinacjach/ Księgowy powiedział jej ze
    nie może odzyskać VAT od tamtejszych US za benzynę . Miał rację ???

    Poszperałem w necie i wyszło mi że z Niemcami nie miał /tak to przynajmniej
    wygląda na pierwszy rzut oka / Z Francją jest gorzej. Znalazłem formularz
    zwrotu i instrukcje i wyjaśnienia ale niestety pomimo tego nie jestem w
    końcu w stanie stwierdzić czy spełnia ona warunki określone przez Francuzów
    http://www.is.wroc.pl/podatki/vat/francja.html

    Czy może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tej sprawie i zechce się nim
    podzielić ?:)

    Pozdrawiam
    Adam