  • 1. Data: 2006-02-08 11:22:37
    Temat: \zwrot vat 22% - 7%
    Od: "swiatowid" <cyfrowyja.nospam@na_serwerze.gazeta.pl>

    rzecz o odliczeniu części vatu zamateriały i prace, dla kórych vat wzrósł w
    połowie 2004 roku.
    czy ktoś się orientuje, które materiały można odliczyć . nie licząc tych
    , które są na liście ministra ? chodzi oto, że lista nie jest kompletna i
    nie stanowi dokładnego wyznacznika, liczy się zasada "było 7 jest 22 , służy
    do remontu/budowania"
    Z tego co się zorientowałem, od odliczenia kwalifikują się tynki, cekole
    itp, elementy hydrauliczne, panele. Ale farby chyba wczesniej już były
    opodatkowane 22%. Nie wiem np. co ze zlewami marmurowymi. Generalnie mocno
    to skomplikowane.
    s.