    From: "gie" <g...@w...vline.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: zwrot podatku - kiedy ostateczny termin?
    Date: Tue, 3 Aug 2004 21:10:29 +0200

    Rozliczyliśmy się z żoną wspólnie z podatku za rok 2003, pity zaniosłem
    do urzędu 27 lutego r.. w maju otrzymałem pismo z US z prośbą o stawienie
    się ze wszystkimi "kwitami", tak uczyniłem wszystko zostało wyjaśnione błąd
    został skorygowany (nie w tej rubryce rozliczyłem szkołę).

    mam pytanie do szanownych grupowiczów; od momentu skorygowania pit`a (było
    to w dniu 17.05.2004 nie otrzymaliśmy jeszcze zwrotu podatku, obiło mi się o
    uszy że urząd powinien rozliczyć się ostatecznie do końca lipca (czy to
    prawda, i czy dotyczy to także naszego przypadku?) jeżeli urząd powinien
    się z nami już rozliczyć a nie zrobił tego, to jak wyglądają sprawy odsetek
    za zwłokę z ich strony?

    dziękuję
    pozdrawiam