  • Data: 2004-08-03 19:37:31
    Temat: Re: zwrot podatku - kiedy ostateczny termin?
    Od: "Pito" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <u...@u...net>
    napisał w wiadomości news:ceoov2$l76$1@mamut.aster.pl...
    > "gie" <g...@w...vline.pl> wrote in message
    > odsetek
    >
    > US ma 3 miesiace od momentu zlozenia poprawnej deklaracji, wiec ma jeszcze
    2
    > tygodnie.

    Dokladnie. A poza tym jesli podaliscie konto na zwrot to sprawdzcie czy
    czasem nie dostaliscie kasy i jej nie wydaliscie, niedawno moj kumpel
    przypomnial sobie ze chyba nie dostal zwrotu z Urzedu, a poniewaz tam
    pracyje sprawdzilem ze dostal i to dawno bagatela 300 zł.pieniadze poszly na
    konto jego zony, dalej chyba nie musze tlumaczyc:)