  • 1. Data: 2003-08-12 10:20:39
    Temat: zniesienie wspolwlasnosci samochodu
    Od: "MR" <n...@p...pl>

    Witam,
    jestem z ojcem wspolwascicielem samochodu, chcialbym odkupic jego czesc.
    Pytanie: czy zniesienie wspolwlasnosci wymaga aktu notarialnego, czy
    wystarczy jak razem z ojcem sami spiszemy taka umowe? Jak powinnna taka
    umowa wygladac?
    Pozdrawiam
    ___________________
    MR

  • 2. Data: 2003-08-12 14:16:40
    Temat: Re: zniesienie wspolwlasnosci samochodu
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "MR" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie: czy zniesienie wspolwlasnosci wymaga aktu notarialnego, czy
    > wystarczy jak razem z ojcem sami spiszemy taka umowe? Jak powinnna taka

    to chcesz odkupić, czy znieść współwłasność?
    zniesienie współwłasności nie wymaga formy aktu notarialnego

  • 3. Data: 2003-08-12 14:48:58
    Od: "MR" <n...@p...pl>

    > to chcesz odkupić, czy znieść współwłasność?

    A czy to nie wyjdzie na to samo? O nieodplatnym zniesieniu współwłasności
    niestety nie moze byc mowy, gdyz w ciagu oststnich 5 lat udzielil mu
    darowizny na maks. sume.

    > zniesienie współwłasności nie wymaga formy aktu notarialnego
    dzieki :)

  • 4. Data: 2003-08-14 13:31:03
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    > A czy to nie wyjdzie na to samo? O nieodplatnym zniesieniu współwłasności
    > niestety nie moze byc mowy, gdyz w ciagu oststnich 5 lat udzielil mu
    > darowizny na maks. sume.

    a co to ma wspólnego z darowizną? to inna czynność