  • 1. Data: 2003-08-12 10:08:03
    Temat: Szukam strony z Dz. U
    Od: "Bart" <b...@p...onet.pl>

    Jak w temacie.
    Chciałbym żeby to była strona darmowa
    i zeby były na niej akty prawne z lat 70-tych
    Co polecacie
    dzieki
    Bartek

  • 2. Data: 2003-08-12 10:29:30
    Temat: Re: Szukam strony z Dz. U
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    www.sejm.gov.pl

  • 3. Data: 2003-08-12 10:31:49
    Od: "Bart" <b...@p...onet.pl>

    hmm-
    Moze jestem wymagajacy - ale chcialbym zeby
    na tej stronie byly UJEDNOLICONE teksty
    czego na sejmie brak niestety
    HEELP NADAL

  • 4. Data: 2003-08-12 10:42:50
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > hmm-
    > Moze jestem wymagajacy - ale chcialbym zeby
    > na tej stronie byly UJEDNOLICONE teksty
    > czego na sejmie brak niestety
    > HEELP NADAL

    Ja tam widzę ujednolicone.

  • 5. Data: 2003-08-12 16:25:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Aug 2003, cef wrote:
    [...ktoś...]
    >+ > hmm-
    >+ > Moze jestem wymagajacy - ale chcialbym zeby
    >+ > na tej stronie byly UJEDNOLICONE teksty
> [...]

    ...a mi się zdawało że są tylko "urzędowo ujednolicone", a nie
    wszystkie (akty) są !!
    O ile się nie mylę to przykładem jest rozp. ds. KPiR (zaglądałem
    na isipie parę dni temu i jest szansa że dobrze pamiętam) - wersja
    przedostatnia *jest* urzędowo ujednolicona (bo został wydany tekst
    jednolity), ale *ostatnia* poprawka jest luzem :]
    Jak ktoś szuka długiej ustawy - to wyrażam zrozumienie że nie
    wpada w zachwyt :(

    BTW: informuję malkontentów że wcale nie tak dawno było jeszcze
    mniej różowo z dostepem do prawa :[ Ile to czasu działa sejmowa baza ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-08-12 16:36:53
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > ...a mi się zdawało że są tylko "urzędowo ujednolicone", a nie
    > wszystkie (akty) są !!

    Słusznie Ci się zdawało.
    Nie mówił czy chce wersje ujednolicone ustawowo,
    czy teksty z naniesionymi zmianami
    (tak się to powinno nazywać)
    Ujednolicone ustawowo są tam.